Det føles litt kjipt…

-at jeg kjøpte disse i begynnelsen av uka.
Når jeg møtte dette da jeg sto opp…

Jojo, håper det gir seg snart i alle fall!
Godt jeg har fyr i ovnen, kaffe på kanna og ullbukse på strikkepinnene.


Her kommer et lite foto av den nyeste bleiebuksa:)
Garn: Vestlandsgarn
Garnmengde: 55 gram
Pinne#: 4 og 5
Oppskrift: Trekantbukse
Monsterbroderi: Goomba hat pattern
Ikke så god på slik brodering, men man må jo øve seg. Ellers er det kanskje på tide at jeg prøver ut ei anna oppskrift?! Selv om trekantbuksen er enkel å strikke og har fin passform.
Da bildet ble tatt hadde buksa ikke fått snøre. Men nå har det altså fått snørebånd i hvit og grønn farge:)

Da ser slanke-regnestykket slik ut:
Kluter:                         77g
Bleiebukse:                 55g
Totalt slanket vekk:  132g

Det går altså, med andre ord, ikke så fort…

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar