Kort`o Mania- utfordring

Jeg måtte prøve meg på utfordringen hos Kort`o Mania

Denne gangen var det ei fri utfordring. Man kan lage hva man vil av esker, kort o.l.
Det kan gjerne være tekst stempel, men ingen motivstempel.

Jeg fikk lyst til å knuse alle myter som sier at rødt og rosa ikke passer sammen.
For det gjør det… Så det så!
Derfor har jeg brukt rosa ark på bakgrunnen. Men kantene er sotet med rød stempelpute.
Tekststempelet er også trykket i rødt. Og stemplet er fra Stempelglede sitt brett som heter «Min venn»

Bladene var jeg så heldig å få i posten her forleden.
De er fra Hege.
Fikk også tengstubber, og det gleder jeg meg til å prøve:)
Tusen takk:)

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

5 svar til Kort`o Mania- utfordring

  1. anne bente sier:

    åh,,,, så skøn kort du der har lavet, rød og rosa passer super flot sammen.

    100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring

  2. daria sier:

    tusen takk for de fine orene om bloggen min og awarden,ska kose meg å se på din blogg nå,ha en fin dag:)

  3. Aud Kirsten sier:

    Nydelig kort i herlige farger! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)

  4. Benedicte sier:

    så nydeligt kort du har laget.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

  5. Linda sier:

    riktig nydelig kort du har laget! Og ja jeg er så enig om at rødt og rosa går utrolig flott sammen 🙂
    tusen takk for at du deltar i kort o manias utfordring 🙂
    klemmmmm

Legg igjen en kommentar