Award:)

Jeg har vært så heldig å få en award fra Hege 🙂

Fordi jeg sammen med min kjære/hennes bror ga henne det første stempelsettet. Og fordi jeg er flittig på å kommentere på postene hennes.
Så hyggelig Hege:) Tusen takk. Jeg husker stempelsettet;) Ellers er det jo mye flott på bloggen din, så da må jeg jo poste en kommentar i ny og ne!

Når man får denne awarden, må følge følgende regler:
1. Kopier award og lim den inn i bloggen.
2. Link til den personen som du fikk den av.
3. Fortell 7 intressante ting om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som skal få awarden av deg.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om awarden.

Hm 7 interessante ting om meg selv… vanskelig… hadde vært enklere med rare ting;)

1. Jeg elsker alt som har med musikk å gjøre; lytte til, synge, lage musikk…kort sagt alt.
2. Jeg MÅ prøve det meste innen hobby, og gir meg som oftest ikke før jeg har fått det til/funnet ut at det er noe jeg ikke liker.
3.  Jeg er ganske sikker på at det er mer mellom himmel og jord.
4. Jeg er perfeksjonist, og prøver å legge det fra meg!
5. Jeg er «avhengig» av friske blomster. Må har det til ei hver tid. Om jeg er et sted det ikke finnes, savner jeg det.
6. Jeg er hekta på hobbysaker.
7. Jeg liker å skrive.

Jeg vil gi denne awarden videre til følgende 7
Charmerende gjenbruk og Sjarmerende gjenbruk, fordi de begge er en fryd for øyet og fordi de har så mange kreative ideer. I tillegg har jeg sansen for gjenbruk og gamle ting.

Frøydis fordi hun har mange, store og flotte prosjekter på pinnene. Og det er alltid moro å følge med på:)

Rose fordi hun tryller frem vakre ting med strikkepinnene sine. Dessuten er også denne bloggen en fryd for øyet.

Blomsterpiken fordi hun lager så mye flott og er kjempekreativ. I tillegg har hun mange flotte bilder i bloggen sin.

Moment fordi hun har en nydelig layout på bloggen og hun tryller frem mye flott av et nøste garn eller ti.

Vridd rett har kule bilder og lager utrolig kule ting.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Award:)

  1. Lena sier:

    Tusen hjertelig takk for awarden!! Så koselig at du liker bloggen min:o) Flotte kort du lager, masse fint her! Ha en fin dag:-)

Legg igjen en kommentar

