13 i 13 #3 & 4

# 3 & 4 på 13 i 13-listen kan krysses ut!
Da har fuglene tatt fuglebadet og blitt ferdigkrympet.
DSC_0245
Nå skal fuglene tjenestegjøre som sitteunderlag.
Eller rumpevarmere som jeg liker å kalle de.
En fin venn, som de minste kan ha når de er ute på tur.
I akebrettet, på sparken, i trilla eller når man lunsjer på en benk på lekeplassen…
(you wish… dersom det hadde vært noen lekeplasser her. Dvs, det er noen, der bare benken står igjen…)

Det fine med 13 i 13 er at jeg fikk ånden over meg til å rote litt mer i garnlageret når jeg først var i gang.
Så da ble det to små rumpevarmere til.
DSC_0246

Dette innlegget ble publisert i Strikking, Toving. Bokmerk permalenken.

4 svar til 13 i 13 #3 & 4

  1. Hege sier:

    Disse rumpevarmerene dine er bare så stilige, tar gjerne imot oppskrift på mail hvis du har;) Klem:)

  2. didle sier:

    Her er en som ligner: http://dronningmaudsgate.blogspot.no/2011/04/strikket-sitteunderlagoppskrift-sau.html

    Kjempegreie gaver å ha liggende. Minsten har gitt bort slike til bursdag og jul, de har blitt veldig godt mottatt:)

  3. Didles-rumpevarmer.. den nye Skappel-genseren! 😉

    • didle sier:

      Skal ikke ta æren på meg for å ha laget oppskriften da, men jeg har tatt meg litt frihet til forandring fra oppskriften jeg har (ikke helt lik den i linken)… kvalifiserer det til å gjøre det til mitt eget?!
      Kanskje jeg burde lage en helt egen rumpevarmer-oppskrift?
      Monstervarmer! Det hadde vært kult.
      Nå fikk jeg faktisk lyst til å lage det.
      Men har for øyeblikket kjøpestopp på garn.

      Tipper Didles-rumpevarmer varmer like godt som Skappel-Genseren:D

      Du får si i fra når du har gått til innkjøp av garn og pinner, så kan jeg bistå som veileder:)
      Ble virkelig fasinert av rumpevarmerne du:)

Legg igjen en kommentar

