Adjø

Adjø fugler små
dere skal ta fuglebadet nå.
Vaske ben og vaske armer.
Gjenoppstå…
som rumpevarmer!

DSC_0242

Dette innlegget ble publisert i Strikking, Toving. Bokmerk permalenken.

5 svar til Adjø

  1. Kjære A! Nå må du forklare en diaperdiva.. hvordan fungerer en rumpevarmer egentlig? 😉

  2. didle sier:

    Tja… Disse er jo egentlig ikke for voksenrumpene, men mer for diaperrumper liksom. Plaseres mellom rumpa og underlaget. Kan jo event knyte føttene rund nebbet, så henger den fast om rumpa liksom…
    Event andre forslag mottas med takk:D

    Men her har det ikke fått fatt fuglebadet ennå, så de er ikke helt vanntette ennå!

    • Jeg skjønner 😉 Jeg har faktisk aldri sett rumpevarmer før.. Men det er jo KJEMPElurt! Og så utrolig artige de var! Med fuglebadet.. menes kanskje toving eller.. !? Jeg prøver å utvikle husmor-genet mitt litt her.. 😉 Ha en heeelt fabtastisk uke! 🙂

  3. didle sier:

    Toving- jepp det stemmer:)
    Der kan du se! Du trenger sikkert ikke trigge husmorgenet en gang, det faller nok helt naturlig tenker jeg:) Kanskje du plutselig hiver deg rundt med pinner og garn du ogs? Eller hva vet jeg, kanskje du allerede strikker i vei. Ha ei flott uke du også:)

  4. Haha godt du har troa Ann! Får se da.. om det faller seg naturlig at jeg går til innkjøp av pinner og garn i nærmeste fremtid! Da vet jeg hvertfall hva jeg skal strikke! Rumpevarmere!! 😉

Legg igjen en kommentar

