13 i 13

Jeg er ikke så flink til utfordringer.
Når det er en mnd med et tema eller en farge, og man må delta hver mnd.
Men da jeg så 13 i 13 på Tettinntil bæreforum.

Enkelt å greit 13 prosjekter i 2013.
Nå er det jo sånn at jeg ganske sikkert lager mer enn 13 prosjekter (om jeg skulle få tid!).
Så da har jeg bestemt, for meg selv, at jeg skal lage 13 prosjekter som må være fra garnlageret.
Da vil jo lageret krympe litt, og jeg har lov til å kjøpe noe nytt til større prosjekter.

Jeg åpnet friskt med prosjekt #1 og 2.
Sokker i restegarn til liten og stor.
13i13-1og2

Så langt ser listen slik ut:
#1: Restegarnssokker til sambo- Viking sportsragg (ferdig)
#2: Restegarnssokker til minsten- Finull/ PT  (ferdig)
#3: Milo- stro 3 mnd- Rubin eller Mor Åse
#4: Sitteunderlag- Cortina Soft
#5: Heklede bordskånere- Mor Åse bomull
#6: Skjorte- Sisu
#7: Bleiebukse
#8: Lekemat- Div garnrester

Jeg kommer ikke til å følge listen etter nr. Tar det jeg føler for der og da.
Så nå sitter jeg å lurer på hva neste prosjekt blir…

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til 13 i 13

  1. Tilbaketråkk: 13 i 13-tanker |

Legg igjen en kommentar

