Dilla på Milo

Synes denne vesten er så flott!
Noen har det blitt, og flere skal det bli…
milo2

Oppskrift: Milo
Garn: Mor Åse Superwash (hvit) og Rubin (natur)
Pinne#: 3.5
Størrelse: 3 mnd og 1 år

Eneste jeg skulle ønske var at jeg fikk tak i pinne nr 3.75, det hadde vært perfekt.
Nå blir den litt mindre, men kan ikke bruke pinne 4, det blir ikke pent!

På str 3mnd (bilder over) strikket jeg er «safe» flette som jeg kunne fra før.
Da jeg satte i gang med den neste, tenkte jeg at det jaggu var på tide å lære ei ny flett.
Skikkelig vegring.
Mange bortforklaringer for å slippe unna.
– men det var jo så enkelt!
miloflette milo

Den ene er sendt og tatt i bruk.
Den andre er i posten og må nok ligge lenge på vent!
Men jeg skal strikke flere til kommende 2013 bebiser.
Og da lover jeg å utfordre meg selv med ulike fletter

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

2 svar til Dilla på Milo

  1. AnnetteK sier:

    Så elegante.
    Har lenge tenkt på å strikke Milo jeg også, og med 3 kommende babyjenter i nær omgangskrets, er det kanskje på tide?
    Takk for inspirasjon!!

  2. didle sier:

    Takk:)
    Synes Milo er nydelig, og så veldig enkel å strikke også!
    Har kikket litt inne på Ravelry og der finnes den jo i alle mulige versjoner: fletter/ struktur, hullmønster, mønsterstrikk, stripet, spettet osv.

Legg igjen en kommentar

