Høstvest

Endelig tok jeg mot til meg.
Det er lenge siden jeg har strikket noe etter annet enn norske oppskrifter.

Har hatt så lyst til å strikke Milo lenge.
En skikkelig høstvest. Myk og varm, i høstfarge.
Denne går til pinnekroken, og utfordringen som denne gangen er «høst».

Oppskrift: Milo
Garn: Jade
Pinne #: 3,5/ 4
Str 2 år. Fletta er plukket ut av eget hode.

Dette innlegget ble publisert i Mønster, Strikking, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

4 svar til Høstvest

  1. tantemaraj sier:

    Flott høstfarge på denne!!! Takk for at du minna meg på milo(!) Den skal snart, snart, snart på pinnene:)

  2. Hege sier:

    Kjempefin:) Flott den vesten nedenfor her også. Skulle ønske jeg var like flink som deg til å strikke!! Klem:)

  3. Eirin sier:

    Den vesten er bare nydelig! Og for en flott farge.

    Takk for bidraget til Pinnekrokens høstutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

  4. Liza Jenssen sier:

    Nydelig vest, ser god og varm ut.
    Takk for at du er medd på min julekalender
    klem
    Liza

Legg igjen en kommentar

