Villervalla for fargeglade barn.

For en tid tilbake hadde jeg besøk av ei venninne. Barna hennes var kledd i herlige, fargerike klær fra Villervalla.
Det første jeg falt for var de spreke fargene. Jeg er litt lei av at det skal være rosa med blomster til jenter, og blå med biler til gutt. 
Så da vi hadde mulighet til å dra innom en Villervallabutikk i sommer, var vi rask på labben.
Utrolig mye flott!

Det jeg liker aller best er, som jeg nevnte tidligere, fargene.
Spreke og knæsje farger.
I tillegg er veldig mange av plaggene unisex. -Et fint bidrag både for pengeboka og miljøet!
Villervalla har praktiske klær for barn i bevegelse.
Og prisen er det heller ikke noe å utsette på.

Her er en liten aktiv rotnisse i aksjon, ikledde heldress fra Villervalla.
Dressen var ett av flere plagg vi kjøpte i sommer.
Det en brukt mye, og fargene har holdt seg kjempefine. 
Bilde

Det som er kjekt er at Villervalla også har nettbutikk🙂

Det er mye flott i nettbutikken.
Noen av mine favoritter:

Bilde

Bilde


Bilde

og mange fler…

For dem som ikke kjenner til Villervalla, så anbefaler jeg å ta en tur innom, enten på nett eller i en av de mange butikkene som selger produktene.
Og for dem som kjenner til Villervalla, ta en titt på de nyeste produktene da vel:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

