Stillhet…

Det har vært stille i bloggen ei stund.
Dels skyldes det at jeg ikke har tid, dels den digre bildemengden som har hopet seg opp, og som jeg ikke ser noen ende på!

Litt har i alle fall skjedd den siste tiden.

For halvannen mnd siden fylte lillegutt 1 år.
Tenk som tiden flyr.
En liten vimpelpynt må 1-åringer ha:)


Bursdagskort må også til.
Mamma tegner katt som lillegutt elsker.

I går var jeg i 1-årsdag hos Gu´morsola, og da ble det laget et liten kort i en fei.

Gave måtte jeg også har med.
Blandt annet hjemmelaget sitteunderlag.

Har laget 3 stykker, alle i samme farge, men med ulike vinger.

Som dere kanskje har fått med dere driver med litt garnslanking.
( *kremt* selv om litt har blitt kjøpt) Synes jeg har vært ganske flink!
Fuglene er strikket i garn fra lageret.
Det samme gjelder disse sokkene.

Det har blitt mange flere ting også.
Noen har jeg fått tatt bilde av, så de dukker opp i bloggen sånn litt om litt:)

 

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

2 svar til Stillhet…

  1. AnnetteK sier:

    Så masse flott du har laget.
    Sånne vimpelrekker er så flotte, tror jeg må lage sånn en dag jeg også..

  2. Hege sier:

    Stilige sitteunderlag til små rumper:) Flott vimpelrekke også! Klem:)

Legg igjen en kommentar

