Varme føtter på 1-2-3

Måtte slanke litt ullgarn også i pinnekrokens garnslankingsutfordring.
Tøflene ble heklet på 1-2-3. Et par kveldstimer så var de i boks.
Brukte krok nr6 og Mor Aase ullgarn (dobbel), samt litt Vestlandsgarn til kanten.
Knappene fant jeg i knappeboksen min, så jaggu fikk jeg ikke slanket litt der også.
Tok utgangspunkt i et par tøfler jeg har laget tidligere, så disse var også laget ut av eget hode.

Liker at de er tykke og varme. Og så elsker jeg at de sitter så godt på foten og er så ettersittende:)


Ikke vits å vente på våren ennå… i alle fall ikke med så gode tøfler;)

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

2 svar til Varme føtter på 1-2-3

  1. Ingunn sier:

    Tøflene dine er fine og ser skikkelig gode ut! Selv om det er varmt for årstida akkurat nå, så blir det kjølige dager utover våren, vær sikker. Så tøflene får du nok bruk for.
    Lykke til med utfordringen!

  2. pinnekroken sier:

    Disse så riktig så deilig ut.

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

Legg igjen en kommentar

