Hvem trenger vel ullsokker…

-når det er så mye mer som varmer!

Katter og kaffe for eksempel.
Pusekatt varmer både føtter og et dyreglad hjerte.

Gamle skatter.
Ei stor mappe med Hjemmest sy-og håndarbeidsskole, som jeg kjøpte på bruktbutikken.

Boken «Barnetøy du kan sy 0-4 år» som mamma hadde funnet på samme sted.
Det som er litt moro med denne er at det sto navn inni.
Boken har tilhørt moren et fantastisk menneske som gikk bort alt for tidlig.
Jeg husker henne som ei flott dame som kunne det meste innen håndarbeid.
Og som alltid gjorde ting i stand for sin datter, som jeg var mye sammen med som liten.

Vårlige gardiner varmer også.
(selv om jeg ALDRI skal kjøpe billig stoff ever igjen! -dette var skikkelig skjevt. Prøvde å klippe. Prøvde og rive… ingen deler fungerte.)

Men det er noe annet som også varmer, som jeg ikke kan ta bilde av.
Jeg hadde et ønske om at noen av dere blogglesere kunne stemme på min søster i kampen om å vinne en bil.
Det gjorde dere!
Vi klarte nok ikke å holde tritt med de som lå på topp.
Men det varmer at kjente og ukjente har stemt på min søster.
Noen vet jeg om, noen vet jeg kanskje ikke om.
Tusen takk i alle fall.

Jeg vet at noen engasjerte seg ekstra:
Tøybleiemamma  var snill og delte stemmelink og blogglink på FB.
Hege  fikk «kapret» noen ekstra stemmer gjennom et forum.
Og Anette stemte på min søster, og forsøkte å stemme flere ganger.
Det synes det var veldig hyggelig at mennesker jeg ikke kjenner fra før, slik som Anette engasjerte seg såpass mye:)
Så til deg Anette vil jeg si: Tusen takk! Jeg har prøvd å legge igjen kommentar i bloggen din, men jeg har ikke fått det til. Har vært noen Blogspotblogger jeg ikke har klart å kommentere på i løpet av den siste uka:/
Og jeg heier og stemmer på deg og det flotte pinnekrokenbidraget!

Tusen takk alle sammen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Hvem trenger vel ullsokker…

  1. Storesøster sier:

    En stor takk til dere alle fra meg også! 🙂 Det ble nok ingen bil på meg, men det er likevel gledelig å se engasjementet fra både kjente og ukjente. Som en morsom greie kan jeg jo fortelle at en tidligere kollega oversatt hele saken til tamilsk og oppfordret sine tamilske venner til å stemme. En av hennes venner ønsket å være venn med meg på facebook, noe jeg godkjente. Denne mannen er tamiler og bor i India – kveld etter kveld satt jeg og så at han delte den oversatte veggmeldingen ut på veggen til sine venner – en etter en. Så visst noen av dere hører snakk om den konkurransen neste gang dere tilfeldigvis stikker innom India så vet dere hvorfor 😉

    Og en stor takk til Frøydis også! Som også laget ett innlegg i bloggen sin 🙂

    Og selvfølgelig går min største takk til min fantastiske søster som virkelig la ned ett stort engasjement 🙂 Du er super! ❤

  2. didle sier:

    Så moro. Vi kan høre om de snakker om det når vi har vunnet i lotto og skal på indiatur!

    JA:)
    Tusen takk til Frøydis (http://www.froydisn.com/) også. Hun har også stått på i denne konkurransen med blogginnlegg og FB.

    Du er super du også storesøster.
    Så da må jeg jo forsøke i det lengste.
    🙂 ❤

  3. Frøydis sier:

    Jeg føler at jeg skulle gjort mer. Hadde virkelig ønsket at Britt-Sølvi skulle vunnet bilen.
    Jeg håper det snart dukker opp en ny konkurranse med bilpremie, helst en der det ikke er avgjørende hvor mange venner man tilfeldigvis har på Facebook.

    • didle sier:

      Jeg hadde også virkelig ønske om at hun skulle vinne, men jeg synes det var supert at du sto på både med å delta i gruppe, linke på facebook og bloggen:) Du gjorde det som mulig var:)
      Det ble veldig mange stemmer å holde tritt med. Og som de sa på RN, så kunne man sikkert finne veier uten om.
      Det gjelder altså ikke bare å ha mange venner og venners venner. Man må rett og slett ha en skikkelig dataNerd med seg på laget også! -Tydeligvis!
      Jeg håper også det dukker opp flere konkurranser. Vi får slå øynene våre sammen og følge med om det skulle dukke opp noen:)

Legg igjen en kommentar

