Min søster trenger fortsatt hjelp!

Kanskje du har noen minutter ledig og kan hjelpe meg?
Dette er veistrekningen min tanteunge må gå på…

Men nå er min søster en av 15 finalister hos Morgenklubben.
Hun har nå sjansen til å vinne en Hyundai i20, slik at hennes sønn kan komme seg trygt fram til trening, venner og annet sosialt.
Desverre er det slik med Facebookkonkurranser, at det ofte er de som har flest facebookvenner som får flest stemmer. Ikke nødvendigvis den som har den beste begrunnelsen.
Hun har heller ikke noe gammel bil å lokke med, for de som stemmer på henne.
Men; hun har lovet hjemmebakst til Loven & co når de leverer premien.
Tenk så koselig radio det blir av det!

Jeg synes min søster har den beste begrunnelsen, og det sier jeg ikke kun fordi hun er min søster.
Både jeg, min søster og min tanteunge blir kjempeglad om du tar deg tid til og se filmen og begrunnelsen. Gå inn på Morgenklubben med Loven & co på facebook for å lese.
Dersom du vil gi din stemme, trykker du på Britt- Sølvi (dersom du ikke kommer direkte til finalistene må du velge Hyundai- finalister i menyen til venstre)

Tusen takk til alle som har stemt/delt linken på facebook.
Og tusen takk til alle dere som kommer til å stemme de neste dagene:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Min søster trenger fortsatt hjelp!

  1. Anette sier:

    Prøvde å stemme i dag også jeg – men det gikk desverre ikke. Masse lykke til!!

    • didle sier:

      Tusen takk for at du forsøkte i alle fall Anette:)
      Noen ganger har det gått. Eller om man sitter på en anne IP, feks på jobb.

  2. Muffin sier:

    Britt-Sølvi trenger bil og jeg har stemt på henne.

  3. Får håpe litt medieomtale gir Britt-Sølvi en boost, og at bilen havner hos henne!

Legg igjen en kommentar

