Hjelp min søster å vinne:)

Min søster er en av 15 finalister og har muligheten til og vinne en Hyundai, hos Morgenklubben med Loven & Co.
Jeg synes virkelig at hun fortjener å vinne.
Hun trenger virkelig denne bilen, og ville bli superglad om du gav henne en stemme!
Du må ha facebook for å kunne avgi stemme, men det er det jo mange som har:)
Her kan du stemme. 
Og det er selvsagt Britt-Sølvi du må trykke på:) 🙂 🙂
Der kan du også lese hennes god begrunnelse!
Eller se videoen hennes her.

Både jeg og min søster blir kjempeglad om du gir akkurat din stemme….
Og gjerne tipser noen venner også:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Hjelp min søster å vinne:)

  1. Anette sier:

    Stemme avgitt 🙂
    Lykke til!

    • didle sier:

      Tusen takk Anette.
      Jeg skulle legge igjen en takk på bloggen din, men fikk ikke komentarfeltet til å virke.
      Sikkert bare en liten teknisk feil, så jeg prøver med en takk der senere:)

  2. Hege sier:

    Synd det ikke går ant å stemme flere ganger!! Men jeg skrev inn link i et forum jeg vanker i, og det er kommet iallefall 7 stemmer derifra i dag:)

  3. Tilbaketråkk: Dåpskort og eske |

  4. Storesøster sier:

    Takk for hjelpen til dere alle! :o) Jeg trenger så urolig mange flere stemmer… Så del gjerne linken til venner og kjente på Facebook dersom dere synes begrunnelsen min for å vinne er god! :o)
    Og Hege – det kan hende det går å stemme flere ganger dersom man er litt lur. Vet at mine hardeste konkurrenter spekulerer i det… Jeg skal utforske det litt i løpet av dagen ;o)

    Tusen takk! :o)

Legg igjen en kommentar

