Nattbukse

Ny bukse er strikket.
Trekantbukse denne gangen også.
Buksa er strikket i 3-tråds lanolingarn.
Det var rimelig seigt å strikke med!
Men da sater jeg på at det holder godt.
Eneste litt kjedelige er at garnet er naturhvitt.
Jeg liker litt farger, så måtte stæsje den litt opp med turkist snørebånd i alle fall.

Buksa er str medium og jeg syntes den så DIGER ut da den var ferdig.
Men synes ikke den ble så illeværst stor på.

(Har forøvrig ikke prøvd dette på natt før. Så det kan jo bli en spennede erfaring!)

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

5 svar til Nattbukse

  1. Ingunn sier:

    Denne buksa så virkelig god ut! Greit at den er litt stor, for da varer den ei stund. Ha en fin dag, og kos deg med babyen!

  2. Hege sier:

    Lillegull er heldig som har ei mamma som er så flink med strikkepinnene:) Håper den består nattetesten!

  3. Storesøster sier:

    Beklager at jeg trenger meg på her – men jeg trenger å markedsføre meg i konkurransen om ny bil! :o) Jeg kan kjøre deg rundt på garnbutikker i hele sommer som takk for lånet. Og visst noen skulle lure på hvordan de stemmer på meg – klikke på nicket mitt! :o)

Legg igjen en kommentar

