Tøybleiemamma! har åpnet luke #6

Og i den ligger det et gavekort fra Bleieboden på 300 kr.
Bleieboden er en flott butikk og jeg har handlet en del varer fra dem.
Like fornøyd hver gang.
De har mye fint både til liten og stor.
Så man trenger slett ikke ha barn for å handle fra Bleieboden.
Det er også mye fine hudpleieprodukter.
Og selvsagt gaver til store og små barn.
MEN dette gavekortet på brukes på tøybleier/tilbehør til bleier.

Hadde jeg vunnet gavekort ville jeg kjøpt en Muksut formsydd bambusbleie  
og en pakke Imse Vimse «tørr stump»-innlegg.

Og skulle jeg først handle hadde jeg nok lagt med en  Badger Lip Tint & Shimmer (Farge; Red Jasper)i handlekurven (og sikkert en hel del mere også;) )
Har «Garnet» fra før og den er så god og fin farge også.

Tar du turen innom Tøybleiemamma! har du sjansen til å vinne gavekort.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

