Det fjomper og går

En pen stabel formsydde har ankommet.
Noen som fort kan bli favoritter, andre som kanskje ikke blir brukt så ofte (litt vanskelig å si, for jeg var litt raus i str når jeg kjøpte dem).
Er bare å finne fram pinnen, så det blir flere ullbukser på lillegutten:)

I det siste har jeg vært en heldiggris!
Har ikke deltatt på mange adventskalendere i år, men jaggu har jeg vunnet mye.
Og kun ting som passer til lillemann.
Fra Bleieboden har jeg vunnet tegnekoffert.
En stund til lillegutt kan tegne da… men den kommer nok godt med.



Hos Tøybleiemamma! var jeg heldig, og vant denne flotte AppleCheeks bleien.
Tante Hege var heldig, og vant også hos Tøybleiemamma!
En flott våtpose som lillegutt fikk:)
Tusen takk Hege!
Se så herlig og fargerik våtpose:

Fra Bæreglede kom en tøff Pop-in i posten.

Et par ting til dumper ned i postkassen etterhvert.
Så heldig jeg har vært:)
Tusen takk, alle sammen:)

Jeg fikk endelig tatt fram symaskinen Emma.
Emma og jeg er fortsatt ikke venner bare sånn at det er sagt.
Men jeg fikk motet litt tilbake (les: bittebittebittelitt).
Mitt planlagte syprosjekt gikk i vasken.
Men våre gamle kjedelige julegardiner  fikk seg ei lita fornying.
Fake liftgardin, enkelt og greit.

Og når vi snakker om symaskiner.
Hva er det med sakser?
De forsvinner…
Jeg er overbevist om at Edward saksehånd har vært her.
(og om man mot alle ods finner ei saks, så er den brukt på papir, og sløv som usj)
Etter et lengere «sakse-klage-foredrag» fikk jeg saks i adventskalenderen.
Jeg må si jeg lurte bra når en tidligere pakke inneholdt disse:

En saks man kan «skrive» på.
Aldri sett før…

Jeg prøvde litt sånn:
LIGG UNNA
FINGRA AV FATET
o.l, men det ble aldri nok bokstaver.
Så da ble det

De resterende bokstavene kan jeg bruke til et macroprosjekt.
(eller bytte til noe annet kult/lurt når jeg kommer på det!)

 

 

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Pimp, Søm. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Det fjomper og går

Legg igjen en kommentar

