Den vemmelige symaskina.

Jeg begynte så friskt.
Full av mot.
Men jeg tror i grunnen jeg stopper her…


Jeg våger meg så langt…
Men kjenner at det stopper der!

Inne på rommet står den vemmelige symaskinen.
Vrange, vemmelige Emma!

Kanskje en annen dag.
En annen gang….

(trøsten min er at svigermor kom med følgende spørsmål etter og ha prøvd den; «Den er ikke helt bra den undertråden!» Da vet jeg i alle fall at det ikke bare er jeg som er elendig til å sy. Men at maskina er like vrang!)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Den vemmelige symaskina.

  1. Hege sier:

    Vanskelige Emma, det skal være sikkert og visst. Hun så ikke helt frisk ut med tanke på undertråden nei.. Prosjektet ser spennende ut da, fine farger. Blir spennende å se om du får gjort det ferdig, slik at vi kan beundre det ferdige verket ditt:) Ikke i det heletatt nysgjerrig på hva det skal bli skjønner du;)
    Og så mye fint det var i innlegget under der. Så de retro ugle stemplene på Panduro og tenkte at de var helt deg.. herlig:) Har du sett på denne nettsiden , der har de noen kule retro uglesmykker som ikke koster flesk:)
    Ha en fin dag:)

  2. Tilbaketråkk: Det fjomper og går |

Legg igjen en kommentar

