Snikstart

 

 

 
De som kjenner meg på hobbyfronten, vet at det er en ting jeg liker spesielt godt.
Hver gang hiver jeg meg over dem.
Jeg masseproduserer så, at jeg glemmer både og spise og hva enn…
Og hver gang blir det for mange.
Jeg snakker selvsagt om julemerkelappene!

Elsker å lage julemerkelapper.
Og hver gang må jeg gi meg selv en liten grense for hvor mange jeg kan lage,
ellers kan det bli på tusenvis… nesten.

Må ut å kjøpe Promarkers i julefarger:)

Ellers har jeg et kjeeeeempeprosjekt på kroken.
Restefest rett og slett.

Hekle så langt hver garnslump/nøste varer.
Hekle i alle mulige farger og typer ullgarn (Mor Åse, vestlandsgarn, safir++).
Pr. nå er teppet «bare» 125 x 100cm.

Så får vi se da, om det noen ganger blir ferdig…

 

 

 

 

 


 

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Snikstart

  1. Hege sier:

    Nå er det 3dje gang jeg er innom sida di, bare for å beundre de søte julelappene:) ❤ Klem:)

Legg igjen en kommentar

