siden sist…

har det blitt litt, men ikke mye.
Det skyldes dels at pc`en min er teipa med Gaffa, og dels at jeg ikke har fått gjort så alt for mye.
Ikke har jeg hatt tid og ikke har jeg hatt lyst.

I grunnen er dagen ganske hektiske.
Vi har nemlig fått en ny sjef i huset.
En søt liten gutt, som snart er 2 mnd:)

For en stund siden blogget jeg et påbegynt hekleprosjekt.
Et teppe til lillegutt.
Heklet som ei stor oldemorsrute.
Det er en stund siden det ble ferdig. Men det er vel aldri for sent å vise fram?

Teppet er kvadratisk og måler 1,57x 1,57
Har brukt ca 10 nøster ullteppegarn, samt en del rester av finull og pt.
De siste rundene ble litt dryge…
Men jeg ble fornøyd når jeg først ble ferdig:)

Ellers har jeg laget en million maskemarkører.
(det føltes i alle fall slik…)

Heklet smekke til mini.

Og prøvd meg på kortlaging.

Men jeg sliter litt med kortene for tiden.
Laget et babykort, men kom på at jeg skulle tatt bilde, etter at jeg hadde klistret igjen konvolutten. (dårlig ide!)
Har liksom ingen ideer når jeg setter meg ned for og lage kort.
De ti tommeltottene mine dukker også opp, og jeg klusser det hele til.

Bedre lykke neste gang!
I mellom tiden skal jeg baby-kose litt:)

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kort, Perler. Bokmerk permalenken.

Ett svar til siden sist…

  1. Tilbaketråkk: Pakken under treet… |

Legg igjen en kommentar

