06.06.2011


I dag startet jeg dagen med en aldri så liten juicer-runde.
Den grønne herligheten er noe såpass sært som juice av hodekål og agurk.
Hadde trodd det skulle bli mye mer ettersmak og veldig beskt.
Men det var overraskenede forfriskende.
Denne blir nok laget mange ganger.
Den oransje herligheten var forfriskende, men temmelig sur og besk.
Bestående av en appelsin, en sitron og en grapefrukt, ble den ei skikkelig vitaminbombe.

Har vært litt stille her i bloggen i det siste.
Det skyldes til dels at jeg har vært borte.
Noe, at jeg ikke har holdt på med noe særlig annet en større prosjekter.
Og litt av kommer av at jeg egentlig er litt blogglei.

Et par kort har det likevel blitt i det siste.

Et par minikort, fordi stempelene var så søte:)

Kort til en ny verdensborger.

Laget et konfirmasjonskort også for en stund siden.
Men får vise det frem en annen dag, da bildet ligger på pc`en til min kjære.
Apropo konfirmasjon og ferie.
Sjekk hva jeg kjøpte på turen:

Ei i gave og ei til oss selv.
Bare måtte ha!
En gang skal jeg også bli venn med symaskina, og da skal jeg lage sånne fine ting!:)

Ellers har det regnet og være surt de siste dagene.
Egentlig har jeg ikke forventet noe annet, vi er tross alt bare i Juni!
Men jeg ble likevel positivt overrasket over været da jeg sto opp i dag.
Og på Facebook hadde selvsagt «alle» ytret sin mening om denne «sommeren » som vi hadde fått i dag.
Derfor var det med stor optimisme at jeg tok på meg tights (lang (!) vel og merke) og en kortarmet genser, og gikk ut på verandaen.
FØR jeg sjekket temperaturen.
Ikke for å klage, for all del.
Men jeg tror jeg prøver når sola kommer rundt heller.

Dere skjønner kanskje tegninga?
8,7 c….
I mens holder jeg meg inne, sammen med:

Kaffe og

Og som dere ser kan jeg streke ut noe fra fotoønskelista mi.
Har kjøpt meg macroobjektiv.
… har bare ikke helt fått tid til å prøve det ennå.

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Foto, Hekling, Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til 06.06.2011

  1. Hege sier:

    Heia på deia.
    Håper det står bra til med deg, synd jeg ikke fikk truffet dere mer når du var på disse kanter… De drinkene dine så virkelig freshe ut i fargen, når det gjelder innholdet er jeg mer skeptisk;) Men, det er bra du liker det:))
    Så herlig de småkortene dine ble, den skilpadda var jo bare søt!
    Hvor kjøpte du de uglene dine forresten? stilig da. Stoor klem:)

Legg igjen en kommentar

