Om det meste…

-og litt til!

Den siste uken har ikke vært helt snill.
Da er det koselig med overraskelser i posten. 
Hege
skulle kjøpe oss et kattebånd, ettersom vi ikke kunne få tak i det noe sted her.
Forleden kom båndet, og i pakkek lå overraskelsene på lur.
Koselig påskekort, sjokolade og en masse teksttrykk.

Også pus var heldig å få seg litt påskesnacks.
Ingen ting faller vel bedre i smak hos en pusenese, enn tørrfisksnacks?!
Etter et par smakebiter var talen klar:
» Gi meg litt til da vel… pliiiiis. Bare bittebitteLITT»

Se så søt jeg er når jeg tigger!

Et par kort måtte lages denne uka.
To til gutt og ett til en liten hilsen.

Og så må jeg jo nesten vise fram lampa som jeg malte på i forrige innlegg.
Det ble 4 strøk med rød maling. Så ett strøke mørkbrun, som jeg tørket av.
Slik at det kunne satte seg i de dypeste furene. Ville ha et litt røft preg.
Den røde malingen var blank og den brune matt, så måtte ta på ett strøk lakk til slutt.
Her vises det brune litt.

Skjermen er ny og fin.


Se så flott den er, der den står på retroskatollet.
Fint med litt lys i hjørnene også.

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Interiør, Kort, Pimp. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Om det meste…

  1. Frøydis sier:

    Det er ingen tvil om at tiggende pusefrøkener er søte. 🙂 Herlig med pakke i posten. Lampa ble kjempekoselig, og du har laget flotte kort.

Legg igjen en kommentar

