Hello spring

Hello Kitty

Ettersom våren er kommet akkurat like langt som i går,
så prøver jeg å beholde vårfølelsen i dag også;)

Et bittelite prosjekt.
(bokstavlig talt)
Lita rosasjatert rose, heklet på krok nr 1,25.
Metallpynt og satengbånd.
Alt sammen festet sammen på ei hårnål (spesialnål som er ment for å dekorere på).

Denne skal gis bort.
Men jeg ble litt forelsket…
-mulig jeg må lage ei til meg selv også.

Dette innlegget ble publisert i Hekling. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hello spring

  1. Hege sier:

    Du er så kreativ, denne ble kjempelekker:)
    Jeg venter også på våren, og liker slett ikke det hvite støvet som har lagt seg i dag.

Legg igjen en kommentar

