Et par kort i farta

Har hatt to kort liggende, som jeg ikke har fått blogget.
Det første er et babykort.


På innsiden:

Det andre kortet er et flaskekort til en 60årsjubilant:

Fargene på koret passet perfekt sammen med flasken.
Stempeltrykket har jeg fått fra Hege.
Synes det passet fint til kortet, og han som skulle få det.

Jeg har gjort tidenes beste loppefunn.
De som leverte inn gjenstanden er sikkert ikke enig.
Men både jeg og sambo var enig om at den var den kuleste av det kule.
Får vise funnene i neste innlegg. Akkurat nå ligger de i kjøkkenvasken og bader seg:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Et par kort i farta

  1. Hege sier:

    Så søtt babykort, og barsk flaske-kort du har laget.. Minner meg om at jeg faktisk aldri har laget flaske-tag, så der har jeg et tips til en eller annen anledning:)

    Og så ble jeg veeeeldig spent på hva dere har funnet på loppis denne gangen, håper innlegget kommer fort;P

    Go’helg klem fra en alt for kreativ Hege.
    (så kreativ at jeg bare måtte rømme fra hobbyrommet faktisk, 3-4 prosjekter på en gang er umulig.. så nå får jeg bare vente til hodet har bestemt seg for rekkefølgen).

Legg igjen en kommentar

