Shoppe- Guri shopper igjen…

Æsj altså!
Jeg hadde lovet meg selv at det er innkjøpsstopp på stempel.
Hvor mange trenger man egentlig?

I går var jeg innom papirhandelen.
Jeg husker egentlig ikke hvorfor jeg var der…
-det eneste jeg kunne huske da jeg gikk der i fra, var de nydelige sommerfuglstemplene jeg hadde sett!
Drømte om de i natt, bokstavelig talt.
De sneik seg liksom inn i hodet, og ville ikke ut.
Så i dag tidlig trippet jeg avgårde…

De er fra Eline Pellinkhof, og jeg gleeeeeder meg til å ta de i bruk:)
Kjøpte også endelig slike fjærpucher fra fiskars.
Så slipper jeg sitte med hammer og banke så det rister i hele huset!

Heldigvis for meg hadde jeg et gavekort. Så da ble fjærpunchene «gratis».

Jeg har endelig fått fart på strikkepinnene, og strikkelysten er tilbake.
Disse vottene, til min kjære, var ferdig forrige uke.

Bare så synd; med strikkelysten kom også sennebetennelsen tilbake:/

Jojo, får bruke de fiiiiine sommerfuglstemplenen i mens:)

Dette innlegget ble publisert i Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Shoppe- Guri shopper igjen…

  1. Eva Helen sier:

    Hei!
    Så gøy at du deler hva du kjøpte deg:-).
    De sommerfuglene var kjempe Nyyyydelige,så jeg skjønner godt at du shoppa dem:-)
    De fjær punchene hadde jeg i noen år og funker bra,men de bråker,hihi…så jeg gikk til innkjøp av hulltang (cropdile)og den tar store og små hull og bråker ikke og man kan sette eyelets med den.
    Må du kose deg med shoppetingene og veldig spent på hva du kommer til å lage.
    Klem Fra Eva Helen

Legg igjen en kommentar

