Snadderpakke

Jeg har nettshoppet masse godsaker:)
For ikke lenge siden oppdaget jeg netthandelen Kuttut.
Digger konseptet med at man kan kjøpe en og en blomst.
Eller en og en metallpynt.
For ikke å snakke om små poser med halvperler.

Passer visakortet mitt utmerket.
Det blir ofte dyrt og kjøpe digre pakker med blomster/perler o.l.
Dessuten blir det ofte alt for mye dersom man vil ha litt ulike farger.
Så jeg kommer garantert til å handle der igjen.

Kjøpte litt tyll, kakeservietter, blader og bånd.
I tillegg ulike blomster.

Metallpynt

Diverse halvperler.

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Snadderpakke

  1. Hege sier:

    Herlig pakke du har fått deg også, jeg har ikke sett så mye på kuttut ennå, men greit konsept med at man kan plukke en av hver ja:) Jeg har sittet å sortert litt i metallpynten min i kveld.. greit å få alt i system;)

Legg igjen en kommentar

