Blomstertorsdag

I godstolen.
Med et brett på fanget.
Omringet av ulike stansejern…
-fikk restepapiret føtte å gå på.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Blomstertorsdag

  1. Hege sier:

    Lekkre ble de rett og slett:) Du er flink som setter deg ned å gjøre dette, det skulle jeg vært flinkere til også!!

  2. didle sier:

    Ikke så ofte jeg gjør det heller desverre.
    Hadde en plan da jeg kjøpte alle blomsterpunchene.
    Nå ble det jo ganske mange i dag da…
    -men jeg har en plan til neste prosjekt. Og da er jeg redd i fleste «ryker».

Legg igjen en kommentar

