Godsaker!

Jeg skulle egentlig bare ha ei plate for å montere trollstemplene jeg fikk i adventskalenderen…


Falt så for fargene på disse arkene…
-og dette søte stempelet.
(synes det passer å drømme seg bort til våren.)

Stempelet heter «en liten hagearbeider» og er fra Kreativ hobby.
Litt pynt, i samme tone som arkene, ble det også.

Samt utstansede ovaler.
Genialt når man ikke har noen slik maskin selv.
Kostet 19 kr for 10 stk, så det var i grunnen ikke så ille.

Min søster hadde bursdag i går.
(hipp hipp hurra:) ).
Jeg hadde strikket henne votter…
– så nå er det jo lov å vise fram.

De er strikket i Hubro på pinne 9.
Gikk kjapt, men litt knotet med så tykke pinner.
Var i grunnen ganske gode på hendene, så jeg fikk veldig lyst på slike selv.
Kanskje jeg lager et par senere.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til Godsaker!

  1. Hege sier:

    Skjønner godt at du falt for de godsakene der ja, fine farger og fine ark:)
    De «q-tipsene» var også flotte, jeg har slike i rosa og lilla, men vet liksom ikke hva jeg skal bruke dem til.. og sukk, de blå var nok mere meg;P
    Gleder meg til å se hva kreativt du finner på med ark og pynt:)
    Ha ei flott uke! Stoor klem:)

  2. -nille sier:

    Ååå – her hadde du sikret deg mye fin pynt, men må si vi falt pladask for de fine vottene du har strikket. Sånne kunne jeg faktisk tenkt meg selv personlig også 🙂 Deler du mønster / fremgangsmåte?

    God helg!

  3. didle sier:

    Nille: Kjempegode votter er det ja:)
    Om du ønsker å strikke de, så er oppskriften er hentet fra Dalegarn sitt tilbehørshefte, nr194. Garnet jeg har brukt er Hubro.

Legg igjen en kommentar

