Bursdag på rekke og rad

Januar er bursdagsmnd her i heimen.
Tror sånn ca halvparten av bursdagene er i januar…
-det er i alle fall ikke langt i fra!
Noen har passert og andre kommer.
Så da er det greit å ha noen kort i bakhånd.

Hege skrev i dette innlegget av hun ofte «spretter» mønsterark, bruker litt,
og så havner de i restekassen.
Kjenner til dette ja.
Restekassen er så full for tiden, at jeg knapt får den igjen og inn i hylla.
Så nå tenkte jeg det var på tide å ta en titt og bruke litt.

Mønsterpapiret og den lilla papirstrimlen fant jeg i restekassen.

Fikk prøvd litt av kalenderstæsjet også.

Har sprayet mist på en en av tag`ene jeg farget med kaffe.
Brukte binders og kule merker som jeg fikk i kalenderen.

Stiftet fast metallpynten.

Følte jeg «trengte» litt bølgepapp til dette kortet.
Rota litt rundt i stæsjet og fant noe ganske så grønt.
Da jeg først begynte å lage kort, kjøpte jeg noen store mapper med ark.
Selve mappa var av bølgepapp.
Ettersom den er diger står den lagret mellom veggen og skrivebordet,
det sier seg selv at man glemmer at den eksisterer da.
I alle fall; den var litt for grønn og så litt for ny ut, til dette prosjektet.
Men bøyde den litt alle veier, rev i kantene og svertet den…
– og da gikk det riktig så bra.

Sikkerhetsnåla er også fra kalenderen.

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bursdag på rekke og rad

  1. Hege sier:

    Wow, skal si restekassa og kalendergavene passet bra sammen. Jeg simpelthen digger det siste kortet der.. det ble skikkelig maskulint!!
    Daff dag her i dag og det ble ikke akkurat bedre av at jeg er stappa av pinnekjøtt. Godt var det, men du og du så mett man blir etterpå. Det har blitt noen bokmerker bare her i dag.. men lurer på om jeg skal opp igjen en tur nå å ta et nytt dykk i restekassen.. hvem vet, kanskje jeg finner ei skisse å bryne innholdet på!?

    Ønsker deg ei fin og kreativ uke:)
    Stooor klem:)

Legg igjen en kommentar

