Kaffekafkakaffe…

-noe sånn i den rekkefølge!

Ettersom dette er årets første innlegg fra meg;
Godt nytt år:)

I dag har jeg prøvd meg på litt kaffefarging av tag`s.
En god dæsj pulverkaffe (av billigste sort) og litt vann.
«Knurvet» tag`ene før jeg la dem i bløtt.

I mens tag`ene bader:
Te, lys, nøtter og «kafka på Stranden»

Til slutt opp-og-tørk

Blir nok fint med stempel, mist og perfect pearls:)

Huskelapp til meg selv:
«Knurve» lappene dobblet så mye neste gang. Og la de gjerne ligge myyyye lengre!

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Kaffekafkakaffe…

  1. Hege sier:

    Så stilige de ble!! Slike har jeg planer om å prøve meg på også, bare ikke kommet så langt ennå.. Her går det i bursdagskort, skjønner ikke hvorfor det skal være så mange av dem i januar;) I morgen får jeg scrappebesøk/kaffekos, har ikke bestemt meg for hva jeg skal lage, men det skal bli koselig uansett:)

Legg igjen en kommentar

