slappfisk…

-det er det godt å være i juledagene!
På tide å vise fram de siste kalenderpakkene:)

Lilla perfect pearls.
Kjempesøte brads med pastellfargede perler.

Lilla stempelpute.
Og på julaften;
et kjempefint utklippsark fra Kort og godt.
Fylt med nostalgiske motiver.

Ha kosa meg kjempemasse med kalenderen jeg fikk fra Hege.
Tusen takk søta:)
Jeg har fått så mye flott. Og ting jeg ikke har prøvd før.
Det blir kjempeskøy å starte opp litt produksjon igjen når jula er ferdig.
(jeg fikk jo forresten en flott «kosepakke» fra Hege til jul.
Der var det musikk, te og hobbystæsj:) )

Nå kan jeg forresten vise fram noen jeg har lagd tidligere.
Men siden det var julegave kunne jeg ikke vise det fram her før nå.
8 stk heklede glassunderlag i svart og lilla

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

