20. Desember

I dag lå det noe søtt søtt søtt i adventskalenderen.
Oppskrift på muffins uten mel:)
Samt disse søte fuglene.


Jeg har kommentert en del gangen hvor fine disse er.
Ikke for å hinte, men fordi jeg elsker alle slike fuglemotiv.
Så det var jo moro at Hege tok det som et hint da:)
hihi.
Tusen takk!

Jeg har heklet to par tøfler til.
De røde er til meg, de andre er en gave.

Som jeg skrev tidligere har vi funnet litt «retrosnacks» på bruktsjappa.
Så da har vi pynta litt:)


Duk til salongbordet…
-og til spisebordet

Bruker ikke å pynte så tidlig egentlig.
Men ettersom min kjære skal hjem til jul, tok vi opp pynten litt tidligere.

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Interiør, Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

