18. & 19. Desember

Jula nærmer seg med stormskritt…
Det er vel ingen hemmelighet at jeg har blomsterdilla.
Grønnplanter er jeg heller dårlig på, men annet må man ha.
Kjente jeg måtte ta meg selv i nakken her om dagen.
Men likevel… -det står en liten pose i kjelleren med svibler og amaryllis.

Kjøpte noen tulipaner for ha i helga, og så lenge de nå enn står.
Egentlig var de ganske fine.
Pyntet en stor tulipanvase med hamptråd og grein.
Noen av tulipanene var litt slappe.
Tok et telysglass som var nesten lik vasen, og pyntet på samme måte.

Jeg vil ha slike i juledagene også!
Men jeg har vel strengt tatt nok med den posen som står i kjelleren.

Apropo pynt, så er det vel ingen hemmelighet at jeg ikke er så glad i julepynt heller.
Altså; enten så må det være helt enkelt.
Knapt nok en duk. Noen lys, og kanskje noe hjemmelaget.
Eller så må det ose nostalgi, og minne om barndommen.
I år blir det nostalgi, definitivt!
Hadde egentlig ikke tenkt å ha noe særlig.
Men så var vi innom bruktbutikken og kom over div snacks.
Får vise bilde senere. Akkurat nå står min kjære over strykebrettet og slaver;)

I går fikk jeg flotte blomster og blader i adventskalenderen fra Hege.
Samt en link med hvordan man lager stempeltrykk på lys:)

I dag var det 3D-puter.
Hege skrev på lappen, at jeg nå hadde fått både lim og dobbelsidig teip, så nå var det på tide med puter, så ikke alt ble helt flatt.
Det passer meg perfekt. Har nesten brukt opp alle putene jeg hadde i lageret mitt.

Ha en flott søndag!

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

