17. Desember

Kalenderpakkene minker stadig…
-hvilket betyr at det snart er jul!
Jøss… 17. Desember allerede?
Hva skjedde med første uke i desember, liksom?!

I dag fikk jeg lim og spennende te i pakken fra Hege.

Jeg skal nok finne noe å lime-klistre-klisje;)
Har ikke smakt slik te før, så det blir jo spennende.
Ser ut som det er litt «julesmak» på den, som jeg kaller det.
Godt alternativ til gløgg kanskje?

Da jeg våknet i dag var det nydelig farger som fylte himmelen.
Sola er forsvunnet under horisonten, og det er mørketid.
Men i dag var det likevel flott solglan på himmelen.
Jeg satt lenge å lurte på om jeg orket å stikke ned i gata og knipse litt.
Hadde lyst til og ta litt vinterbilder med Pinhole/Zoneplate objektivet.
Til slutt tok jeg turen.
Det var myyye kaldere enn jeg trodde.
(note to self: ønsker med Balaclava!!! + Husk MAAAAASSSSSE klær når du skal bruke denne linsa… ting tar tid!)

Elsker effekten som dette objektivet gir.
Men desverre har det kommet en masse godsaker på bildet.
Hm… hvordan i alle dager er det mulig å rense et slikt objektiv.
Q-tips?
Fikk noen fine nakene vintermotiver, men synd at det ble så mye rusk og rask på bildet:/

Nå er det i alle fall opptining på gang!

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

