13.- 16. Desember

Da var det vel strengt tatt på tide med en liten oppdatering…
-eller kanskje en stor en.
Først litt kalendersnacks:)

Den 13. fikk jeg ei bok med nydelige ark.
Noen av arkene var gjennomsiktig.
Det har jeg aldri prøvd før, men ser for meg at det kan blir veldig stilig:)

Den 14. var det et kjempesøtt trollstempel.
Jeg har ikke fått kjøpt sånn til å montere bakpå stempelet.
Ble litt vankselig å trykke uten det på.
Men enn så lenge legger jeg en link til dette flotte kortet, som Hege har laget.
Det er var nemlig det samme stempelmotivet som jeg fikk:)
Blir moro å fargelegg, ettersom jeg har masse jordfarger.

15. var det ei knæsj stempelpute.

Jeg har av en eller annen grunn en dårlig vane med og kjøpe stempel,
men ingen puter!
Det er godt at andre tar ansvar;)

I dag var det en nydelig blokk med merker fra Tim Holtz.
Det blir fint sammen med nålene og bindersene jeg fikk for noen dager siden.
Og helt sikkert sammen med det nostalgiske/romantiske stempelet også:)
Sjekk godsakene:

(Tusen takk Hege…  -så mye flott!)

Apropo godsaker…
-i dag tok jeg endelig mot til meg og laget litt sjokolade.
Hadde bestilt en pakke med økologisk sjokolade, kun tilsatt vanilje.
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i vanilje, så jeg var litt skeptisk.
Men denne sjokoladen hadde veldig mild og naturlig vaniljesmak.
Hadde oppi sukrin, krydderhonning og litt vanlig honning.

Mens jeg sto der å rørte, syntes jeg at det så ut til og bli litt lite….
(hehe, var vel øynene som var sjokoladesulten. )
Så da fylte jeg på med litt kokosfett og litt kakopulver.
Uten å ha i mer søtning vel og merke.
Jeg liker det ikke så søtt, og elsker mørk sjokolade…
I tillegg hadde kakaonibs i bunnen av noen av formene.
Så denne ble vel ganske mørk kan man si!
(men hey! -hva gjør vel det… jeg spiser jo tross alt kakaonibs rett fra boksen!)

Det eneste problemet med at jeg fylte på med kokosfett og kakaopulver,
var at det ble altfor masse sjokolade.
Hehe, her kan jeg kooooose meg leeeenge;)

Siden dette var første gang, måtte jeg prøve litt ulike typer.
Det ble med:
-kakaonibs
-valnøtter
-hasselnøtter
-gresskarkjerner
-sesamfrø
-hampfrø

I tillegg til sjokoladen har jeg de siste dagene laget noen kort.

Og heklet et par tøfler.

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kalenderbytte, Kort. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

