Mariannes Day of fun

Hos stampARTIc skal Marianne kåre årets kort:

«Min utfordring til dere i dag er å plukke ut ett av dine egne kort som du har laget dette året, og sende det til StampARTic.

Det kan være ditt vakreste kort, et kort som betyr noe ekstra for deg, en spesiell stemning du hadde da du laget kortet, en spesiell mottager av kortet osv. Skriv gjerne noen ord i bloggen din om hvorfor du har valgt ut nettopp dette kortet»

 

Jeg har valgt et kort som jeg laget til en utfordring der tema var hvitt på hvitt.
Det eneste det var lov å ha farge på var event. stempeltrykket.


Kosa meg skikkelig på denne utfordringen.
Jeg er ikke flink, eller ha nok utstyr til å bruke en masse ulike ark, farger og dill.
Dessuten er dette absolutt mer i min bane.
Jeg liker det enkle.
Dermed ble jeg også svært fornøyd med dette kortet, og har lovet meg selv å lage flere i samme stil.

Jeg hadde trodd at hvitt på hvitt skulle bli gørrkjedelig.
Men tvert i mot…

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mariannes Day of fun

  1. Marianne sier:

    Noe så stilrent og elegant! Et vakkert julekort!
    Tusen takk for at du deltar på «My day of fun», og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

Legg igjen en kommentar

