10., 11. & 12. Desember

Den 10. fikk jeg et nydelig stempel i adventskalenderen.
Gleder meg til å ta det i bruk:)



I går var det små binderser og sikkerhetsnåler i pakken.
Disse er jo både søte og røffe på samme tid.
Knisa litt når jeg leste lappen;
«Tim Holtz er en grepa kar, som vet hva vi hobbydamer vil ha.»
*knise*

I dag var det en liten motvekt til jentetingene jeg fikk for ei stund siden.
Nå var det litt mer guttet innhold.
Bling, søte perlestaver (som jeg tror Hege har laget selv:) ?!), te…

-og sommerfugler i fine farger:)

Hege fylte år her forleden:)
(hipp hipp hurra!)
Jeg hadde laget kort…
– så nå kan jeg vise det.

Har brukt en av sommerfuglene fra tidliger kalenderpakker.
I tillegg laget jeg ei lita heklabrosje.



Det er moro å «pønte» seg litt…
enten det er vinterkåpa, eller ei kjedelig lue:)
Måtte lage ei til meg selv også!

Det er kanskje noen som merker at det er enormt mye skrivefeil i bloggen min for tiden.
Beklager!
Det har seg nemlig slik at bloggen jobber superdupertregt.
Jeg skriver mye fortere enn skriften dukker opp.
Og når bokstavene vises på skjermen etter maaaange sekunder, har jeg allerede visket, skrevet og visket litt mer. Og da blir det feil, bilder som forsvinner osv.
Så når jeg har kommet meg til slutten av innlegget, har det hele vært en så stor (tolmodighet)prøvelse, at jeg bare trykker publiser…
-hvis ikke er det mulig jeg blir så provosert at jeg bare trykker slett…

og så blir det: «hokkus pokkus, blogg borte for evig og alltid!»

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Kalenderbytte, Kort. Bokmerk permalenken.

Ett svar til 10., 11. & 12. Desember

  1. Hege sier:

    Thihi.. jeg knisa litt selv etter jeg skrev den lappen;) Men, det er jo sant da. Hadde jeg vært rik skulle jeg hatt mye mer hobby utstyr fra den grepa karen..
    Nålene har jeg laget selv ja, enkle med dekorative.. og de sommerfuglene i disse fargene er jo egentlig helt i din stil:))
    Kortet jeg fikk var kjempesøtt, tuusen takk! De sommerfuglene er også punch fra Martha Steward! Og tuuuusen takk for brosjen (eller blomsternålen som jeg har kalt den i bloggen min;P ) den var helt Hege i fargen og superfin:)

    Måtte le litt når jeg leste at du luv mi;) Hva gjør ikke en teip fra biltema.. hoho.. Oppdaget i dag at jeg er snart tom, nesten krise!! Men jeg har jo biltema litt nærmere, så jeg får vel ta meg en tur en dag.

Legg igjen en kommentar

