Sketchy Colors utfordring

Denne gangen er det brunt og krem som gjelder i fargeutfordringen hos Sketchy Colors.
Jeg har laget et litt utradisjonelt julekort.
Kjedelig, vil noen kanskje si.
Helt meg, vil jeg si!


Har sotet kantene med brunt, samt 3 ulike trykk med samme brunfarge.
Teksten som er stemplet i bakgrunnen er juleevangeliet.
Dette teksstempelet er ett av mine favoritt-julestempel.
Det samme gjelder forøvrig engelen, bortsett fra at den er i bruk hele året;)
Har pyntet med halvperler og litt bling.
Kortet lukkes med det kremfargede båndent.

Som om ikke det var nok, har jeg brukt en av mine favorittpapirer; kvistkartong.

 

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Sketchy Colors utfordring

  1. Maya sier:

    Åhhhh dette var langt ifra kjedelig!!
    Nyydelig var det!
    Lekkert med kvistkartongen, og stempler i brunt, rett å slett lekkert!!
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya

Legg igjen en kommentar

