9. Desember

I dag mistenkte jeg hva som var i pakken, i det jeg tok den opp fra esken.
Og jeg sa høyt; jeeeei!!
Mens jeg rev av papiret.

Det var nemlig en gave jeg hadde ønsket meg.

Og da jeg hadde pakket opp og fått innholdet bekreftet, utbrøt jeg;
Hege, I låv u, I låv u!
Moralen er:
Man kan glede en enkel sjel, stort, med en dobbelsidig teip fra Biltema.
Tusen takk:)

I dag var jeg, som jeg fortalte i går, oppe hos naboen på juleverksted.
Det var kjempekoselig.
Vi fikk skravla mye, men må si jeg var overraskende produktiv også.
Her er noen av merkelappene jeg fikk laget.

Noen ble nostalgiske,
noen ble søte…


-Og noen enkle.

Englekortet i forrige innlegg ble også laget i formiddag:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Kort. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

