Utfordring og 8.adventsgave:)

I går skrev Hege at jeg muligens var litt synsk
I dag lurte jeg på noe av det samme, men da ang om Hege var synsk:)
Jeg fikk nemlig en boks med Perfect Pearls i kalenderen i dag.


Jeg har hatt lyst til å prøve Perfect Pearls lenge.
Har sett at Hege har hatt den på en del kort.
Men ettersom jeg ikke har ant hvordan det påføres, så har jeg «vegret» meg litt.
I gaven lå det også en liten beskrivelse på hvordan det skulle brukes,
så da var det bare og sette i gang.

Bestemte meg for å prøve meg på utfordringen hos Nordsalten-hobbyklubb.
Der er tema LYS.
Så da har jeg pyntet ei fyrstikkeske.

Her kom flere kalendergaver til nytte.
Englemotivet er fra utklippsarket,
og så har jeg svertet kantene med stempelputen jeg fikk for noen dager siden.
Fikk prøvd perfect pearls… men det var litt vanskelig å få med på bildet.

Esken har også fått en aldri så liten dusj med mist

Denne fyrstikkesken skal jeg ha med meg opp til naboen i morgen.
Vi skal ha et lite juleverksted (gleder meg), og da tenkte jeg hun skulle få denne og et glass med kaffe, som jeg har pyntet litt på.

Blonder, perlepynt og striebånd.

Apropo utklippsark fra Kort og godt

JUL1 heter arket.
Hadde tenkt å ta bruke det ene englebilde på fyrstikkesken…
– men plutselig så jeg at det kanskje burde gjemmes til påske.

Jula varer helt til påske.
God påske!

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

5 svar til Utfordring og 8.adventsgave:)

  1. Så nydelig fyrstikkeske – og gøy at du prøver nye teknikker! 🙂
    Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring, lykke til!
    ♥ Marianne

  2. Wenche sier:

    Så flott den fyrstikkesken ble. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

  3. anne bente sier:

    åh…. denne var bare super nydelig

    1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmm

  4. Marielle Jakobsen sier:

    Ååå, så søtt dekorert… kjempefint, Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring, lykke til..

    Hilsen Marielle

  5. Papirskreppa sier:

    S
    å fint pyntet fyrstikkeske 🙂 Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Legg igjen en kommentar

