Et lite julegavetips

Jeg synes noen ganger kan være vanskelig å finne julegaver.
De alle fleste har stort sett det meste.
Og jeg er litt i mot å bare kjøpe for og kjøpe liksom.
Da er det fint å gi noe som man virkelig kan bruke.
Synes såpene fra Alveland er flotte gaver.
Selv har jeg brukt såpene siden de kom i salg, og jeg er kvitt absolutt all håndeksemen min! 🙂

Alveland har ikke bare såper.
De har også masasjeoljer, sheasmør, badebomber og flotte gavepakker…
bare for å nevne noe.
Ta en titt innom nettbutikken da vel:)
Bor du i nærheten vil jeg foreslå at du tar en tur innom Alveland:)
Little Pemberly har skrevet et fint innlegg etter at hun var på besøk der.


Jeg har alltid et «lite» lager på lur:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Et lite julegavetips

  1. Silje Silje sier:

    sv: Åh OST ❤ Men ja, det går an å leve uten, tro det eller jeg. Jeg var også SKIKKELIG avhengig av hvitost, det var noe av det beste jeg visste. Men nå har jeg faktisk ikke spist det på 9 mnd, ikke værst bare det. Kjenner det blir hardt å holde seg unna brunosten i jula da.

Legg igjen en kommentar

