:)

Frøken rot, søl og gris har vært  en tur på hobbyrommet.
Følte meg som vesle  Jensemann…
Det begynte med tre prosjekter.
Kliss med lim.
Stemple opp ned.
Kutte feil, kutte opp ned, kutte for mye…
Ettersom koordinasjonen mellom hodet, fingre og mine 10 tommeltotter hadde sviktet, ble det bare ett prosjekt som ble ferdig.
Eller rettere sagt: det var ikke mer papir igjen på de andre prosjektene *knise*

Fikk pyntet en stor fyrstikkeske.
Jeg lot meg inspirere av bildet, i ukens utfordring, hos Nordsalten-Hobbyklubb.

Var bare den ene siden på denne esken man kunne brukt til å tenne.
Så da ble det litt blonder på den andre siden.

Og så en tekst på baksiden:)


Like greit å la døra til hobbyrommet være lukket noen dager til! *hihi*
I mens skal jeg kose meg med mitt favorittmagasin.
Det heter Objektiv og er et fotomagasin.
Grunnen til at jeg falt pladask for dette bladet er at innholdet er så ulikt de andre fotobladene.
Her er det ikke fokus på utstyr, eller «oppskrifter» på hvordan man tar bilder/redigerer.
Det er fokus på bilder og fotografer.
Magasinet er rett og slett en fryd for øye. Og jeg åpner det gjerne igjen og igjen.
Det er mye godt lesestoff også; fokus på ulike fotografer, fotobøker, gallerier o.l.
Jeg koser meg i alle fall max! Bare så synd at det kommer ut så sjelden.
Men den som venter på no` godt…

Apropo foto; det har blitt dårlig med bilder i det siste.
I fjor tok jeg en del vinterbilder. Gleder meg til det blir litt snø (joda den kommer og går). Da skal nyobjektivet tas i bruk. Og jaggu tror jeg jeg skal spandere på meg et par av disse ringene som man setter på objektivet, slik at man kan ta macro. Mest av alt ville jeg vel hatt et macroobjektiv, men det får bli en gang jeg blir rik;)

Bildene på bloggen er ikke mye å skryte av for tiden.
Det er mørkt, alt for mørkt til å få gode bilder.
(Kanskje jeg burde stikke innom bruktsjappa og se etter ei ekstra lampe
eller to?)
I tillegg har jeg en forkjærlighet for å bruke mobilen til å ta bilder til bloggen.
Det er så raskt og enkelt liksom… lenge leve latskapen!

Egentlig er hele bloggen opp-ned.
Jeg leste, til min store sorg (?), at wordpress skal kutte Press row (mitt favoritt theme). Jeg prøvde å bytte til et annet, men da skjedde det noe merkelig med linker og alle sidebarene. Prøvde å bytte tilbake, men alt var tapt:(
Har vært inne for å legge til lenker og slikt på nytt, men jeg skjønner ikke bæret. Alt er forandret!
Får bli et oppussingsprosjekt.
En gang…
En annen dag…
For nå skal jeg gjøre som pus;
Synke godt ned i godstolen og kose meg med fotomagasinet.

Ha en finfin dag:)

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

3 svar til :)

  1. Wenche sier:

    Den ble kjempeflott. Herlig motiv. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

  2. anne bente sier:

    åh,,,, hvor er det dog en smuk æske

    1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

  3. Esken ble kjempeflott, den!
    Den vil noen sikkert ha – og de blir sikkert glad! 🙂 (Fritt etter Jensemann)
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb – lykke til!
    God søndagskveld til deg!
    ♥ Marianne

Legg igjen en kommentar

