Ny mann…

Jeg trenger en ny mann!
Nå skal dere høre;
Jeg skulle lage et kort etter skissen hos Nordsalten-Hobbyklubb.
Det var altså skisseoppgave, men det skulle også være til far.
Jeg er ikke særlig flink til å lage herrekort. Og har ikke mange stempel heller.
To stk bare.
Jeg lette frem det ene.
Hadde det liggende i en stempelperm, og den permen var litt overfull.
I tillegg hadde jeg lagt noe litt tungt oppå.
Det har gått bra…. helt til nå.
Men nå har mannen min fått blomster i hatten!
Bare se:

Kriiiise, jeg må kjøpe ny mann!
(og kanskje ny stempelpute også?!)
I alle fall ingen som har akkurat det stempelet! *knise*

Men i alle fall, det ble kort til slutt.
Såååå flaks at jeg hadde kjøpt et nytt fuglestempel! *knise*

Kult stempel synes jeg.
Det er første stemplet jeg har, som er slik at man først stempler bakgrunnen av fuglen deretter konturen.


Ruteborden ser ut som den er tegnet, men det er stempel det også:)

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

3 svar til Ny mann…

  1. inger-g sier:

    Syns det var søtt med litt blomster i hatten, jeg. 🙂 Men fuglen var også kjempefin. Flott kort!

  2. Wenche sier:

    Kjempeflott kort. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

  3. anne bente sier:

    Såååå super flot kort
    1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

Legg igjen en kommentar

