Litt av alt…

Som overskriften sier; ett innlegg om det meste:)

Har brukt pengene jeg fikk til bursdagen til å kjøpe meg nye «leketøy»
Blits og objektiv (35mm/F1,8).  Dette blir bra når når vi går mørkere tider i møte.
Gleder meg til å teste det ut.

Har prøvd meg på mandelmelk.
Aldri laget det før, men det var i grunnen en ganske fornøyelig (og litt grisete) prosess.
Ikke helt sikkert på bruken ennå, men det smakte i grunnen ikke så værst.
Fant noen søte små flasker til melken.

Og så har jeg dekorert fyrstikkeske.

Enkel og nostalgisk.


Litt av alt altså….

Dette innlegget ble publisert i Kort, Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

