I siget…

Har liksom følt at jeg ikke har blitt fornøyd med noe av det jeg har laget i det siste.
Men i dag er jeg i «siget» føler jeg:)
Så derfor en utfordring til.

Hos vintage udfordring er utfordringen; lag din egen bakgrunn.

Har gnidd stempelputa mot en akrylkloss og sprayet på vann,
for så og gni tag`en mot akrylklossen.
Deretter brukte jeg samme farge på bakgrunnsstempelet.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

4 svar til I siget…

  1. anne bente sier:

    åh,,, denne var vakker, og NYDELIG baggrund du har lavet

    10000 tak for at du deltager på vintageudfordring.

  2. Helt skjønn bakgunn du har laget her. Nydelig farger og lekkert det bildet ditt.

    Takk for at du deltar på vintageutfordring.
    Hilsen Renate

  3. benita sier:

    LÆkker baggrund! Det ser godt ud at noget af sværten er blandet med vand – det ser autentisk ud. 🙂

    Tak for at du deltager hos os på vintageudfordringen. 🙂

  4. lynne sier:

    Stunning art. Lynne M

Legg igjen en kommentar

