Sukkersøtt utfordring

Hos sukkersøtt er ukens utfordring «hvitt på hvitt med fargelagt stempel/bilde.»
Har jo en masse ulike ark med mønster og farger. Men jeg er fryktelig dårlig på å bruke det.
Først og fremst fordi det ikke er helt meg.
(synes det er kjempeflott når jeg ser slike kort, men blir aldri fornøyd med mine egne)
Men også fordi det er vanskelig å få alle farger til å passe sammen
dersom man ikke bruker uhorvelig mye penger på scrappesaker
(noe jeg egentlig ikke gjør).

Så dette ble helt etter min smak.
Jeg elsker at det er enkelt, men en liten fargeklatt her og der.
Kanskje blir det bare slike kort når mønsterpapirene er brukt opp?!

Har tre lag med hvite ark.
Satt 3d-puter på alle men har stemplet på det som ligger i midten
(i motsetning til at det ofte blir topparket som får stempel).
Så her ble det ramme rundt trykket.


Blonder, noen snøkrystaller og blomster til pynt.

Dette innlegget ble publisert i Kort, Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Sukkersøtt utfordring

  1. Gro sier:

    Så nydelig kort du har laget. Er enig med deg at det blir utrolig flott og elegant når det lages enkelt. Selv synes jeg det er vanskelig.
    Takk for at du tok utfordringen hos Sukkersøtt denne uka, og lykke til 😮

    Glemte nesten å si at motivet ditt var nydelig fargelagt.

Legg igjen en kommentar

