Godis-godis…

Før helga dumpa det  en pakke ned i postkassa mi.
Det var fra Hege.
Hun hadde kjøpt dobbelt opp med noen Promarker, og var så snill å sende de til meg.
Tusen takk:)

Har laget kort i dag, men stæsjet jeg fikk fra henne for en stund siden.
Og så fikk jeg prøvd tusjene i samme slengen:)


Perfekt match på blomster og tusj:)

I dag kom en annen pakke i posten.
Jeg hadde bestilt varer fra Papir i hjertet, gledet meg som en unge på julaften

Punch around the page.
Disse var fiiiiiine.


Nellie Snellen flower punch/ preger.
Har ønsket meg det kjempelenge.  Så nå måtte jeg bare:)
Gleder meg veldig til å prøve.

Stempel på tilbud.
Klarte bare ikke å la være!

Disse var også på tilbud.
Helt umulig å motstå!

Kjøpte noe annet også, med det kan jeg ikke vise her;)

Lå noen søte papirblomster  i pakken.
Så hyggelig med en sånn liten overraskelse når man handler:)

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

