Det finnes bare gode mennesker i verden…

Jeg er i alle fall heldig å vite om et par av dem:)

I dag var postkassen min full!
Et par regninger og en masse reklame.
Men hva gjør vel litt regninger når det ligger noen hyggelige brev innimellom?

Hege hadde sendt meg en søt høstpakke.
Fikk lyst til å lage kort med en gang jeg så de flotte fargene.


Søte blomster i høstfarger.

Og høstlige Mognoliatrykk:) (disse kan jeg jo bruke Pro-marker høstfargene mine på:) )

Ark i matchende farger.



I morgen blir det en tur på hobbyrommet for å «høste» litt!

Det lå også en konvolutt til i postkassen min i dag.
Den var fra Petunia.
Hun nevnte i en mail at hun trengte bildet fra fotokonkurransen til en del av premien.
Jeg var jo (nysgjerrig som jeg er) veldig spendt på hva det kunne være.
Personlige frimerker med bilde på.


Så moro og nyttig gave:)

Tusen takk til dere begge…
Koooslig med sånne små konvolutter med håndskrift.
De som skiller seg fra regninger og reklame.
Og lyser opp når dagen er regnfull, » lavtrykktung» og kjedelig.
🙂
Heldig er jeg!

Dette innlegget ble publisert i Kort. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det finnes bare gode mennesker i verden…

  1. Guro sier:

    For en koselig overraskelse med 2 pakker i posten, og så flott innhold da 🙂 Kjempefin avveksling fra reklame og regninger, uten tvil!
    Masse fin fargelegging foran deg nå, spennede å se hva de blir til etterhvert.
    Klem Guro

Legg igjen en kommentar

