Vintageudfordring

Hos Vintageudfordring skal man denne uken lage et prosjekt der man bruker ett av deres blomstertutorial.
Jeg valget å lage blomster med mine Retro Flower Punch

Som dere sikkert ser nedover i innleggene mine, så har jeg dilla på dette stempelet for tiden.

Slik ble altså blomsten min.
Jeg brukte kun rent vann, men gikk over kantene med litt Blending Chalcks etterpå.
Tok også kalk på kantene av kortet, samt «farvet» stempelmotivet.
Apropo; gikk for en litt utradisjonell metode ettersom jeg ikke fant noe blomsterbladet som passet.
Stemplet bladene ved hjelp av maskering.

La på en minimask, og sprutet over med uttynnet hobbymaling.

Dette innlegget ble publisert i Utfordringer/ inspirasjon. Bokmerk permalenken.

2 svar til Vintageudfordring

  1. benita sier:

    Fede detaljer og teknikker du har brugt. Herligt stempel med et fedt citat!

    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen. 🙂

  2. Meretekj sier:

    Flott kort med en nydelig blomst.
    Likte teknikken du har brukt.
    Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
    Meretekj

Legg igjen en kommentar

