Blandet drops:)

Måtte prøve meg på et par alvetøfler.
Strikket med Alfa, på pinne nr6.

Hadde ikke lyst på en sånn pompom, så pyntet med knapper.

For en stund siden blogget jeg denne:


«Den veldig feminine» -lampeskjermen, som jeg kalte den…
-For å si den på en pen måte.

Mange meter sølvtråd, noen dusin perler og en god del %#@%&-ord senere…
Har den feminine tingen blitt til noe ganske annet!

På samme loppemarked kjøpet jeg en lampefot også.
Glemte å ta bilde av den før jeg satte i gang med malinga, men den var messingfarget.
Et par (en god del faktisk) malingsstrøk senere:

Hokkuspokkus-
Gammelny lampe.
(men oppdaget at det ikke er jordet kontakt, så må ta en liten «elektrikerkveld» også!
Blir spennende å få lys i den:))

Ingen bombe at jeg fant noe på loppemarked i dag også.
Jeg har kjøpt en og annen glassbrikke når jeg har kommet over slike.
Ulike fasonger og mønster. Har brukt dem til å legge ørepynt i.
I dag fant jeg denne.


Er vel egentlig til sukkerbiter (?).
Men den passer jo helt perfekt som smykkeoppbevaring!

Jeg har litt splittet stil tror jeg!
Sånn fra det søte skjøre med blanke sølvflater, perler og hvitt…
-til det mer skrikende styggkule (som i grunnen er mer meg…kanskje!)


Må ha:)
Tekanne og oppbevaringskrukke.

For noen dager siden var jeg så heldig å få pakke i posten:)
Det var premien, som jeg vant, i fotokonkurransen til Petunia.


En flott Berganssekk.
(Perfekt! Min gamle sekk har glidelåser som spriker alle veier)
I sekken lå det også to Bergans sitteunderlag, turmat ( 🙂 ), ministaiv (gorialmobile… geniale saker),
samt et koselig pusekort:)


Tusen takk:)
Kjempeflott premie!
Nå satser jeg på at det skal slutte å bøtte ned, slik at jeg kan ta en fototur snart.

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Interiør, Mønster, Perler, Pimp. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Blandet drops:)

  1. Petunia sier:

    Sekken er kjempegrei. Hele familien har slik!! Og om du tar turen innom bloggen min, så kan du se hvor greit det fotostativet er. Jeg skrev om det i et innlegg for en ukes tid siden.
    Og ellers så håper jeg at premien smakte!!!

Legg igjen en kommentar

